Am vrut să schimb antigelul și s-a rupt șurubul de golire

Împarte cu prietenii tăi:
Salutare tuturor, revin cu o mica problemă întâlnită de curând, atunci când am vrut sa înlocuiesc antigelul la mașină.
M-am apucat hotărât știind deja întreg procesul, doar că, atunci când am vrut să desfac șurubul de golire a antigelului am rămas cu o parte din el în mână.

Pentru rezolvarea problemei am utilizat o minifreză de la SKIL și un șpiral de 2mm pentru a crea un șanț în care să pot băga o șurubelniță dreaptă.
Avantajul minifrezei fiind acela că intră ușor în bară și nu a mai fost nevoie să dau bara jos. Am desfiletat restul de șurub iar ca să îl scot din radiator am folosit o șurubelniță dreaptă mică.
Am introdus noul șurub pe care l-am strâns și apoi am introdus mixul de antigel și apă distilată în instalație. Am verificat să nu am pierderi și am pornit motorul pentru aerisirea instalației cu instalația de climatizare pe cald.

 

Timp operație cu tot cu schimb antigel: 40 minute
Motor Y20DTH, Astra G
Capacitate instalație 7,5L
Capacitate circuit mic 1. 5 L
Piese folosite:
  • Antigel Hepu G12 1.5L x 3 sticle – comandă aici
  • Apă distilată – comandă aici
  • Șurub golire GM (instalație BEHR) 93194704 – comanda la eds sau autoa

Minifreză Skil – comandă aici

Împarte cu prietenii tăi:

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site foloseşte cookie-uri. Prin navigarea pe acest site, vă exprimaţi acordul asupra folosirii lor info aici

Pentru a oferi o experienţă îmbunatăţită pe site-ul nostru este necesară activarea cookie-urilor.

Închide